loading...
دانلود آهنگ جدید
mahdi بازدید : 1516 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

متن اهنگ جدید و بسیار زیبای مسیح و آرش Ap به نام من عوض شدم

متن آهنگ جدید مسیح و آرش Ap به نام من عوض شدم

[مسيح]
اگه بازم دلت خواست ، ببيني منـــــــو
نه من ديگه نيستم ، مثله قبلنـــــــا
من عوض شدم ، هستو رَد شدمــــ ...
تو دروغ گفتيو ، من بلد شدمــــ ...
ببينم نيستم مثله قديم
فکرتم ديگه از سر پريد

[آرش AP]
ديگه پات نميشينم ، برات نمي ميرم
وقتي نيستي پيشه من ، سراغت نميگيرم
به نبودت عادت کردم ، دروغاتو باور کردم
تورو از تو قلبم کَندَن ، روتو چشامو ميبندم

ميبــــــــــــــــــــــــــــــــــندمـــــــــــ ... . ... ..

[مسيح]
تو رفتيو امـــا ، دادي يادمــــو
مثله تو باشم ، من با آدمــــــا
سخته بد شدن ، ولي من عوض شدم
تو دروغ گفتيو ، من بلد شـــــدم
ببينم نيستم مثله قديم
فکرتم ديگه از سر پريد

[آرش AP]
ديگه پات نميشينم ، برات نمي ميرم
وقتي نيستي پيشه من ، سراغت نميگيرم
به نبودت عادت کردم ، دروغاتو باور کردم
تورو از تو قلبم کَندَن ، روتو چشامو ميبندم

ميبــــــــــــــــــــــــــــــــــندمـــــــــــ ... . ... ..

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 1,382
  • بازدید ماه : 1,382
  • بازدید سال : 39,339
  • بازدید کلی : 482,209