loading...
دانلود آهنگ جدید
mahdi بازدید : 346 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی عبدالمالکی به نام کور بودم

ترانه : علیرضا مرتضی قلی ، آهنگ : علی عبدالمااکی ، تنظیم ، میکس و مستر : امیر حیدری

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام کور بودم

 

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Ali Abdolmaleki – Koor Bodam [128].mp3

 

♫♫♫

تورو داشتم ولی تو خواب بودم

کنارم بودی اما دور بودم

نفهممیدم داری از دست میری

تو رو میدیدم اما کور بودم

نمیذاشتی که بفهم گریه هاتو

نمیخواستی دلم آشوب باشه

همه چی رو خراب کردم میدونم

تو میخواستی همه چی خوب باشه

♫♫♫

♫♫♫

حواسم پرت دنیای خودم بودم

نمیدیدم چقد بی تاب بودی

تو رو داشتم ولی تو خواب بودم

نفهمیدم چرا بی خواب بودی

تو رو داشتم ولی تو خواب بودم

کنارم بودی اما دور بودم

نفهمیدم داری از دست میری

تو رو میدیم اما کور بودم

نمیذاشتی که بفهم گریه هاتو

نمیخواستی دلم آشوب باشه

همه چی رو خراب کردم میدونم

تو میخواستی همه چی خوب باشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 40
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 830
  • بازدید سال : 30,806
  • بازدید کلی : 473,676