loading...
دانلود آهنگ جدید
mahdi بازدید : 294 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

متن اهنگ جدید و بسیار زیبای علی زارعی به نام یادمه

متن اهنگ جدید و بسیار زیبای علی زارعی به نام  یادمه

 

 یادته من به همه به غیره تو شک می کردم
هر جا دیوار میدیدم اسمتو حک می کردم
چه روزایی به امیدِ دیدنِ لحظه ای دیدنِ تو
میزدم بیرونو میگفتم که بر می گردم

یادمه خوب یادمه دلم پیشِ تو گیر بود
با تو دریایو بدونِ تو دلم کویر بود
نمیدونی که قلب من تو حسرت چی مونده
که منو نخواستی اما دلِ من اسیر بود

یادمه گفتی اگه نباشی سرده سردم
قلبمو خواستیو با عشق تو هدیه کردم
حالا من موندمو جای اسمه تو رو دیوار
رفتیو پشت سرت یه عمریو گریه کردم
حالا من موندمو جای اسمه تو رو دیوار
رفتیو پشت سرت یه عمریو گریه کردم

یادمه خوب یادمه دلم پیشِ تو گیر بود
با تو دریایو بدونِ تو دلم کویر بود
نمیدونی که قلب من تو حسرت چی مونده
که منو نخواستی اما دلِ من اسیر بود

لارای لارای  لا لای

لارای لالای   لای

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 1,043
  • بازدید ماه : 2,772
  • بازدید سال : 32,748
  • بازدید کلی : 475,618