loading...
دانلود آهنگ جدید
mahdi بازدید : 272 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی با نام تردید

 ترانه سرا: شهرام جلیلی ، آهنگ: سامان جلیلی ، تنظیم: حامد برادران

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام تردید

 

دانلود با کیفیت ۱۲۸

 

 

 

 

 

 

Saman Jalili – Tardid (128).mp3

♫♫♫

دل بستم به سختی به دلت

رسیدم از خودم به امن ساحلت

بی تردید من عاشقت شدم

 

شریک لحظه ها و دقایقت شدم

ترسیدی از اینکه بد بشم

چی دیدی از دلم که از تو رد بشم

من بی تو یه مرگ مزمنم

یه آرزوی پوچ که غیر ممکنم

احساس منو عوض نکن

بمون و خونه رو برام قفس نکن

کابوس نبودنت غمه خیال رفتنت برام جهنمه

میمیرم برای تو هنوز به پای من نشین به پای من نسوز

تردیدت غرورمو شکست

به دست غم سپرد ه هرچی بود و هست

♫♫♫

دلگیرم از این هجوم درد که تو خیال تو

غماشو لونه کرد

آشوبم من از نبود تو

به من نمیرسه تب وجود تو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 956
  • بازدید ماه : 2,685
  • بازدید سال : 32,661
  • بازدید کلی : 475,531