loading...
دانلود آهنگ جدید
mahdi بازدید : 416 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ شقایق از محمدرضا آزادپور

متن آهنگ شقایق از محمدرضا آزادپور

♫♫♫

شقایق آی گل من چی میخوای از دل من

بگو بیارم برات فدای ناز چشات

 

دارو ندار منی گل بهار منی

حال و هوات و میخوام دنیا رو با تو میخوام

شقایق آی گل من

♫♫

شقایقی با عطرت هوای این خونه

پر حس خوبه هوای بارونه

با تو عشق و دارم تو دل دیوونم

خودتم میدونی که با تو میمونم

با تو میمونم من بی تو جونم

نمیتونـــــــــم …

شقایق آی گل من چی میخوای از دل من

بگو بیارم برات فدای ناز چشات

دارو ندار منی گل بهار منی

حال و هوات و میخوام دنیا رو با تو میخوام

شقایق آی گل من

♫♫♫

کی میتونه جز تو کنار من باشه

با یه گل دلیل بهار من باشه

نفسم به عشق تو و چشات بنده

با تو دنیا انگار همیشه می خنده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 1,056
  • بازدید ماه : 2,785
  • بازدید سال : 32,761
  • بازدید کلی : 475,631