loading...
دانلود آهنگ جدید
mahdi بازدید : 428 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید زانیار به نام امید دارم هنوز

ترانه و ملودی: زانیار ،امیرعلی , تنظیم: زانیار
میکس و مسترینگ : سیروان خسروی
دانلود آهنگ جدید زانیار به نام امید دارم هنوز

 

 

♫♫♫

 

شدم غرق توی زندگی ساده

 

با یه قلب خالی از تو که تنهاییش زیاده

 

شدم عکس میون خاطرات با تو

 

همیشگی نشدی اما

 

همیشه یادمه نگاتو

 

خودت نشونم دادی مسیر آرزو هارو

 

حالا آرزو میکنم همون روزا رو

 

همون روزا رو…

 

امید دارم یه روز میرسه که یه جایی بالاخره

 

باز چشم تو چشات میندازم

 

امید دارم هنوز

 

دوباره میایی و کنار تو راحت

 

خوشبختیو میسازم

 

میسازم …

 

♫♫♫

 

هر روزی که میشه دیروز

 

دلتنگتر میشمو باز غرق میشم تو خیال و خواب

 

هربار که میزنه بارون میبندم چترمو

 

بیادت خیس میشم از قطره های آب

 

 

امید دارم یه روز میرسه که یه جایی بالاخره

 

باز چشم تو چشات میندازم

 

امید دارم هنوز

 

دوباره میایی و کنار تو راحت

 

خوشبختیو میسازم

 

میسازم …

 

♫♫♫

 

 

دانلود با کیفیت ۱۲۸

 

Xaniar – Omid Daram Hanooz (128).mp3

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 903
  • بازدید ماه : 2,632
  • بازدید سال : 32,608
  • بازدید کلی : 475,478