loading...
دانلود آهنگ جدید
mahdi بازدید : 197 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ جدید و بسیار زیبا  مانی رهنما ومجید صفدری به نام بی سرانجام
ترانه: مریم اسدی ، موزیک: مانی رهنما ، تنظیم: بهنام و محمد رهنما

متن آهنگ جدید مانی رهنما ومجید صفدری به نام بی سرانجام

♫♫♫

من بی سرانجامم آینده با من نیست

روزای بعد از تو نه دیگه روشن نیست

 

من بی سرانجامم احساس من مرده

باد فراموشی دلخوشی هامو برده

روزای بعد از تو بی روح و بی حسن

چشماتو دوست دارم  نگیرشون از من

با رفتنت امشب دنیامون تموم میشه

اون همه عشق و خوشبختی بی تو حروم میشه

همدرد دیروزم غریبه ی فردا

منتظرت میشم تا آخر دنیا

منتظرت میشم شاید تو برگردی

کاشکی به این دوری عادت نمی کردی

♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 1,041
  • بازدید ماه : 2,770
  • بازدید سال : 32,746
  • بازدید کلی : 475,616